Tillid! dåse kalder sig selv Unionens Award for bedste sekunder eyeing Super seks
Beijing på februar 20, Houston Rockets' "blanding" af ædle. Ifølge Houston Chronicle rapporteret, at James '-hærde udtalelser i de seneste dage han er NBAS bedste spiller. Kong Eric Gordon scorede tre punkter, sagde han ønskede sjette mand Award trofæ.
Nike Skor Försäljning SverigeLysende punkt af dette års all-Star weekend er Russell Wiese Brooks og Kevin Durant og vrede, at se, om to mennesker fra nære venner bliver fjender, og MVP trofæ konkurrence. Men samtidig OKC tre en anden person af året James Harden, også MVP i angreb.
nike herrNogle gange ser disse 3 personer, er det svært at forestille sig Thunder var nødt til at have dem begge. Harden var først af tre til at forlade, efter 5 år, hans 2nd MVP contender.
Air Jordan CP3I en nyere tid magazine interview, hærde bekræftet sig selv som NBA spiller, lige som han sagde så mange gange i denne sæson.
"Der er ingen tvivl om, at (jeg er bedst). Jeg føler mig i området, såsom IQs, undersøgelsen er stor for spillet, jeg kan score, kan gøre sine holdkammerater bedre, "hærde sagde:" disse kvaliteter ikke mange spillere kan indstilles på samme tid. De kan være at flytte bedre, skyde bedre. Men meget god i enhver henseende? ”
Hornbæk også sagde: "du kan bede andre spillere der er de bedste spillere, naturligvis, de kan siges at være deres egen. Efter at alle, som en spiller, nødt du til at have tillid til deres evner. Ikke sige hvem det er tillid. ”
Harden eftertragtede MVP, Gordon tog sigte på en anden ære.
Gordon i går via en play-off-sejr over Kerry i tre-pointer contest-Owen, blev raketter første sejr i tre-pegepinde. Stephen Curry vil også han blev valgt til tre-punkts skydning denne sæson, "Mount Rushmore" og alle Brødrene, Kyle-Kyle Korver bundet. Men Gordon er ikke tilfredse.
Air Jordan CP3"Selvfølgelig vil jeg vælger denne sæsonens sjette mand award," sagde han, "når (Mike) Anthony når træneren satte mig på bænken, han synes at sige: ' du bedre gøre sikker på, du kan vinde den sjette mand award og effektiv ydeevne. «Så længe vi kan fortsætte med at vinde, jeg fortsætter med den nuværende standard, jeg har en chance for at vinde præmien. ”
Air Jordan CP3 VII Christmas Svart/Vit Herr Skor Raketter feje: MVP og bedste sjette mand denne sæson vente og se.