Tillfredsställelse! Test Gud hörde deras handel skratt: Jag älskar New Orleans!
Peking den 20 februari NBA blockbuster handel sker, kungen leds stjärnan Demarcus - Kusiner handlades till pelikaner, tillsammans precis vunnit All-Star MVP Anthony - Davis består av tvillingtornen.
Nike Skor Försäljning SverigeEftersom den formella omsättning tid transaktionen bara All-Star Game slutade inte långt efter, på den noden, så många saker mer intressant. Kusiner Jag blev intervjuad på All-Star Game, var mäklaren lärt nyheterna. Han omgavs av en grupp reportrar, är uttråkad att svara på frågan, kom mäklare, han låg på kanten av örat, sade han nyheten om hans handel.
nike herrTest Gud förvånad en stund, frågade meningen "Verkligen", sa ordet är inte ett skämt efter den andra för att bekräfta denna fråga så snart som hans ansikte var lugnt, ingen chock, besvikelse eller glädje tecken exponerade, men sedan, hans ansiktsuttryck och diskurs, eller han förrådde hans hjärta.
Air Jordan CP3"Jag har haft tid i New Orleans," test Gud vid denna tid har inte låta bli att skratta, och med den sida av mäklaren blinkning, "jag älskar staden New Orleans." Även om han sagt detta, men också på grund av sin barndom en gång bodde i New Orleans några år, men med hans lilla ansikte mäklare är inte svårt att se att dessa ord och ytterligare ett lager av mening.
Air Jordan CP3 VII Christmas Svart/Vit Herr Skor